Time of my life

Hejhejhej!

Idag har det varit full rulle. Gick upp runt halv elva, gjorde frukost-på-sängen och tittade på Tila Tequila - Shot at love II. Mycket underhållande. Ack vad jobbigt det är att vara ledig. Hoppas ni märkte ironin där. Efter ett tag bar det av till mamma. Träffade Carro på tåget också. Elin och jag bakade världens störtsa och i min smak äckligaste tårta. Farmor skulle nämligen få sin födelsedagspresent av oss; middag + bio. Vi såg mamma mia. Alltsååå herreminguuud vilken undebar film! Jag blev typ fylld av lycka. Har sett den svenska musikalen för nått år sen men jag tyckte filmen var bättre :D:D

Lycka är verkligen viktigt. Ville bara säga det. Och jag vill gifta mig på en strand. Kanske i Italien. Med en italienare eller en amerikan. Mörkhårig. Jag ska gifta mig ganska sent men vi ska vara gifta tills vi dör. Lite senare i livet ska vi ha ett fint gammalt trähus någonstans. Sen kan jag dö.

Jag har värsta planen också. Varje gång jag känner mig lite nere så ska jag sätta på filmen (ska köpa den) hos pappa och ha jättehögt på. Världens bästa lyckopiller.

XXX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0